Viso gero, „dyzelgeite“: artėja benzininių ir dyzelinių automobilių eros pabaiga

You are currently viewing Viso gero, „dyzelgeite“: artėja benzininių ir dyzelinių automobilių eros pabaiga

Your Dream Vacation is Here

Enjoy Some You-Time

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

The Perfect Surrounding

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Fine Food Cuisine

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

The Best Experience Ever

"Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Chris Jones
Travel Blogger

Viso gero, „dyzelgeite“: artėja benzininių ir dyzelinių automobilių eros pabaiga

Prancūzija paskelbė, kad uždraus pardavinėti bet kokius benzininiu ar dyzeliniu kuru varomus automobilius jau 2040 metais, o Prancūzijos ekologijos ministras tai pavadino revoliucija, skelbia BBC. Nicolas Hulotas pranešė apie tokius planus jo šaliai bei kitoms suinteresuotoms regiono grupėms pratęsus Paryžiaus klimato susitarimo detales.

Ekologijos ministras nurodė, kad Prancūzija turi planą iki 2050 metų tapti beveik nepriklausoma nuo iškastinio kuro. Nepaisant to, šiuo metu Prancūzijos rinkoje parduodama apie 3,5 % hibridinių automobilių, o visiškai elektriniai automobiliai šiuo metu tesudaro 1,2 % rinkos. Prancūzija taip pat tiksliai nenurodė, kas atsitiks su egzistuojančiais rinkoje automobiliais.

N. Hulotas paskelbė, kad skubotas planas pakeisti esamus planus dėl benzininių ir dyzelinių automobilių eros pabaigos iki 2040 metų paskatino JAV prezidento Donaldo Trumpo pasitraukimas iš Paryžiaus klimato susitarimo. Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas taip pat atvirai kritikavo D. Trumpo sprendimą ir skatino jį „paversti mūsų planetą vėl puikia“.

Plane yra nurodoma, kad mažesnes pajamas gaunantys šeimų ūkiai sulauks finansinės pagalbos, kad pakeistų savo turimus, aplinką teršiančius automobilius į naujus, ekologiškus. Šią savaitę šį planą palaikė ir automobilių gamintojas „Volvo“, kuris teigė, kad visi nauji modeliai bus bent jau iš dalies elektriniai, tai yra hibridiniai, prasidedant 2019 metams.

Kol kas neaišku, kaip į tai reaguos du didžiausi Prancūzijos automobilių gamintojai, „Peugeot-Citroen“ koncernas bei „Renault“. Jie kol kas susilaikė nuo komentarų, o N. Hulotas nurodė, kad tiki, jog gamintojai su užduotimi susitvarkys. Šiuo metu elektrinis „Renault“ variantas „Zoe“ yra vienas iš populiariausių elektrinių automobilių visoje Europoje. Nepaisant to, bemaž 95 % parduodamų naujų automobilių Europoje vis dar varomi įprastiniu iškastiniu kuru.

Norvegija, pirmaujanti Europoje pagal keliuose važiuojančių elektrinių automobilių kiekį, ketina prie tokių automobilių visiškai pereiti jau 2025 metais, o nuo 2020 metų į sostinę Oslą leis įvažiuoti tik elektriniams automobiliams, tą patį žada ir Olandija. Vokietija su Indija panašių priemonių žada imtis iki 2030 metų. Kol kas nėra aišku, kaip elgsis Jungtinė Karalystė ar Ispanija.

Savour Your Next Holiday

1paslauga.lt

Mūsų pagrindinė veikla yra variklinių transporto priemonių supirkimas bei pardavimas